Monday, January 14, 2008

alkisah...


Alkisah pada hari semalam pada tanggal 13 Januari 2008. Maka berlakulah perlawanan sukan kesukaan ramai iaitu sukan bola sepak. Maka dengan dengan tidak ada segan silunya hamba menulis laporan pada hari kejadian.

Alkisah hamba masuk ditempat beradu tenaga iaitu disuatu padang diuniversiti di pantai timur iaitu Universiti Malaysia Pahang. Maka disitu hamba lihat perlawanan semakin sengit walaupun sudah masuk separuh masa kedua. Maka dengan tidak semena-mena ariffin telah masuk ke team KK2 pada masa itu hamba pun confuse atas sebab-sebab yang tidak munasabah dan telah diserap ke team KK1. Walaupun lambat hamba tetap nak report sebab tuan empunya blog sangat letih kebelakangan ini.

Straight to the point hamba ditugaskan ke posisi yng tidak asing dan menjadi bahan bualan iaitu sebagai penjaga gol yang kontoversi, sebab aper kontoversi lain hari kita citer. gawang gol pihak KK2 telah bolos, saper tendang hamba x ingat. Pastu cubaan demi cubaan dilakukan keatas gawang gol KK1, akan tetapi gol kontoversi berlaku apabila penjaga gol masuk sekali ke kawasan gol tetapi bola entah kemana.

Sepanjang perlawanan ini beberapa insiden telah berlaku tetapi atas semangat kesukanan yang tinggi, all been left behind kater orang putih, kater orang jawa aku malas nak translate sebab dah meraban dah report ni. Keputusan hari seri tetapi pihak KK2 dilihat menang besar dan hamba sendiri rasa boring sebab kena push penjaga gol. Laporan perlawanan yang seterusnya mungkin pada hari ni 14 Januari 2008. Kalau ader masa kitorang main kalau x der, x der la.

p/s: butiran laporan tidak dapat dinyatakan atas sebab gol keeper malas nak ingat

Kredit to : kebal a.k.a peacefan sbb de yg tulis post nih...

0 comments:

 

© 2009 - ~nOuGAt’s Weblog~

Best viewed in 1400x900 resolution
using Mozilla Firefox