Monday, February 18, 2008

adehh...


da dkt sbulan aku x update blog aku...bz la skrg nih...bz ngan skateboard demo...ngan assignment...ngan labsheet...adeh...tersangat, sangat, sangat la pnat...mkn pon da x tentu mase...blh gile dibuatnye...hurm...tp x pe...lps beday aku nih...krg ar cket keje aku...huhu...

blie beday aku ??? 23 aribulan 2...ari sabtu nih...so sape nk bg adiah blh ar pos gi umah aku...haha...

p/s : 2 bdk2 dcs...kite ni nk gi mane sbnryne ujong sem ni...kompomkn cpt sblm knk2 tu angkat beg n chow awl...

1 comments:

mangata on February 21, 2008 at 4:31 PM said...

wakaka...........
malas............
tido atas katil jer ni, test lak tido kat atas simen. insyaallah akan semakin rajin.

 

© 2009 - ~nOuGAt’s Weblog~

Best viewed in 1400x900 resolution
using Mozilla Firefox