Saturday, August 2, 2008

T - Sprint idamanku...


ko ni sepul...pepagi bute ko da igtkn aku kt basikal idaman aku tuh...teringat blk zaman2 aku suke race beskal...pecahkn rekod kt kem tmpt aku tinggal beb...syg time tu pkai enset 3310 je...klu x da lame aku rakam aksi pemecahan rekod tu...



bukit yg mempunyai kecondongan dlm 75 darjah kot n ketinggian dlm 8 meter kot , aku redah slambe je...haha...xcaye tny la saksi kejadian a.k.a member yg same giler ngan aku...incik dolah a.k.a zaini...de pon cam xcaye aku lps nek bukit tu...huhu...



tp nk bwt tu 2,3 kali try ar...1st try aku terjatoh...injured...rehat 2,3 hari...pastu 2nd try aku nek suku, pastu trn blk...haha..cuak seyh...kali ke-3 aku redah je....fuhh...terbang seyh time kt puncak bkt tu...landing besepah...haha...best2...



kt bwh tu aku ltk gamba basikal idaman aku...klu ade yg rase nk sponsor blh la hulur2kn bantuan...hehe...harge xseberape....lbh krg same harge laptop aku... rm3+++...haha

4 comments:

Sepul said...

oit.....ade brani angkt la 2...
ak nk satu je...

brani ko ltak pic beskal tu tnpa kelulusan drp ak.....

cet.....

peacefan on August 3, 2008 at 10:07 AM said...

keh2.......... mmg leh angkat. tapi angkat jer la, x bawa balik pun.

nOuGAt on August 3, 2008 at 8:17 PM said...

haha...
perlu kebenaran ke ???

"Epul...aku nk ltk gamba beskal yg ko bg kt aku ari tu blh ????"

haha...

Lily Cartina,17 on August 31, 2008 at 10:48 PM said...

incik dolah a.k.a zaini
heee...*grins*

 

© 2009 - ~nOuGAt’s Weblog~

Best viewed in 1400x900 resolution
using Mozilla Firefox