Tuesday, September 23, 2008

EkSiDeN !!!


smlm aku dpt kabar berite yg xbek...peacefan a.k.a iqbal eksiden xjauh dari umah aku...moto yang de bwk melanggor kete...hurm...kemalangan tu jd time iqbal nk gi astaka...nk gi tlg bg jaket fakulti bdk2 junior...time eksiden tu aku da ade da kt astaka...aku gi ngan lan...camne blh jd ??? aku pon xbrape sure...kang klu aku cite dari ape yg aku dgr salah lak...so klu nk tau cite sebenar, korang tny la dak iqbal tu erk...

yg aku tau skrg ni...rumate aku yg merangkap tuan moto yg eksiden tu skrg ni kene gi klas ngan aku...sbb moto de mmg da xleh jln da...mmg kene masok bengkel...wajib masok...hihi...

mlm td...waktu gi angkat moto tu...skate aku la yg kene jd tayar dpn moto tu sbb tayar dpn moto tu da xleh jln...sangkot kt enjin...kire berbakti gak la skate aku tu smlm...huhu

p/s : bal..len kali bwk moto tu slow2 la cket...kt cni bkn highway...









0 comments:

 

© 2009 - ~nOuGAt’s Weblog~

Best viewed in 1400x900 resolution
using Mozilla Firefox