Sunday, May 10, 2009

pindah umah ???


adeh...smlm kene pindah umah lg...hmm, apsal la derang soh pindah gak....lg sbln je aku kt cni...bknnye lame pon...benci giler...sem ni je da 3 kali pindah umah...antare sbb2 aku benci pindah umah adalah :-

  1. klu pindah umah, aku akan bemain ngan habuk...
  2. klu aku da men habuk, kompom2 aku seseme...
  3. bile aku seseme, aku xblh idop ngan aman...
maka dgn itu, aku xske pindah2 umah...naseb bek de bg umah yg bersih lg berkilat...just ,xde locker ngan meje je...ape daa...bg cam xikhlas je...

p/s : len kali, klu nk soh kitorang pindah, bg la umah yg complete...

2 comments:

MARiE LUkMAN™ on May 15, 2009 at 10:20 AM said...

mcm kristina pulak xleh kne habuk....
huhu...
tp mmg cian kalau tgk org pas kne habuk ni...

sabar k...

nOuGAt on May 16, 2009 at 10:50 PM said...

kris pon ade alegik kronik kt habuk erk ???

haha...baru ku tau...de keje mane erk skrg ?

 

© 2009 - ~nOuGAt’s Weblog~

Best viewed in 1400x900 resolution
using Mozilla Firefox