Sunday, May 24, 2009

Tag dari Laila ver.1


Haram hang Laila...nk kenakn aku la tu...tau la aku org kg hang...haha...xpa2...demi seruan hatiku yg tgh boring, aku jwb tag hang yg belambak2 tuh...


Copy award di tepi untuk diletakkan di blog anda


Nyatakan 5 fakta menarik tentang si pemberi award ini

1. bernama Selipar Laila !!!
2. aku pgl de selipar je...hakhak
3. org kg aku...kepala batas , penang
4. 1 uni ngan aku...tp jrg nmpk...haha
5. sgt perasan de comel...wakakakaka

Setiap blogger mestilah menyatakan 10 fakta atau hobi diri sndiri sebelum memilih

1. nama diberi Mohamad Sharizal Bin Ibrahim...

2. birthday 23 Februari 1989...

3. lahir di Bukit Mertajam, menetap di Cheras, KL...

4. anak sulung dari 2 adek beradek...

5. seorang yg sgt ketagih ngan kelajuan...klu bwk slow, giler ngantok..better aku bwk laju kn ??? haha

6. time kecik2 nk jd doktor...tp bile form 3, tetukar cite2 lak...nk jd programmer...

7. salah seorang pelajar yg jahat (jahat ke ???) di SMK Perimbun...tp cikgu syg aku ape...hehe

8. aku xske subjek matematik...i hate it so MUCH !!!!

9. single suda...haha

10. sgt rindu akan akak gen-2 de kt umah...(promote cket...ayah aku br tinted kete tu smlm...maceh ayah...huhu)

Anda perlu memilih 10 penerima award dan describe tentang mereka

1. Abg Fairul, satu2 dak klas aku yg bwt blog pkai engine Wordpress
*nnti aku sewe server la...lg best...haha*

2. Solahudin, de ni sooo cute...dak2 pompuan kt klas aku ske usik de...haha
*tag ipin yg maha pjg tu ko da abeh jwb ke blom ??? haha*

3. Nurul Fzz...aku pembace setie novel de..haha
*bile nk update yg br pny ??? huhu...lamenye ko tulis*

4. Arepin, classmate aku yg ske donlod...hehe
*what a lovely couple...giler jeles ngan korang...huhu*

5. Yan, partner boling aku ni...huhu
*yan...pok cik nk aja aku bwt bola spin...yey...hihi*

6. Cik Dizi, de ni ske jwb tag...haha
*jwb kak...jwb...hehe*

7. Wan, bdk sg petani ni...rajin tulis blog...tp merepek ja...haha
*sian kt hang kena dmm campak...huhu*

8. Jamil, de ni sgt ske tulis blog dlm English...huhu
*En Jamil...sile jwb ye...pnat aku bwt ni*

9. Azam a.k.a Spiderzman, de ni xde power spiderman pon...perasan jerk...haha
*men, sile jwb...klu x aku kaco wani ko...haha*

10. Wani a.k.a awek Azam, de ni cinte mati Azam...hikhik
*ooo...ade blog xbgtau erk...senyap2 je...*

3 comments:

lel on May 24, 2009 at 6:42 PM said...

hoihoi
hg kata aku prasan comel?
aku mmg comel okeh?
fakta tu.

haha
wait!
single kah?
tatau pun?!

lel on May 24, 2009 at 6:44 PM said...

hosp BM gak?
weyh kita mmg sekampung
sehospital
tapi nape hg kuar lmbt sgt?
aku dh setahun dh masa hg kuar haha

nOuGAt on May 24, 2009 at 8:00 PM said...

haha...yup2...da single da...
haha...nk bwt camna...hang xsabaq nk tgk bumi...

 

© 2009 - ~nOuGAt’s Weblog~

Best viewed in 1400x900 resolution
using Mozilla Firefox