Friday, April 3, 2009

The 6th malaysia's prime minister...


tahniah diucapkan kpd Datuk Seri Najib Tun Razak kerana telah menjadi perdana menteri yg ke-enam..aku rase de ni ade bakat cket memimpin sbb ayah de pnh jd perdane menteri gak... so de tau la selok-belok handle hal2 negare ni...aku harap de ni jgn hangat2 taik ayam je...pastu aku harap de dpt pulihkn keadaan politik dan ekonomi negare...aku xske la rusuhan2 ni...bwt malu name malaysia je...huhu

dan kepade pak lah, terime kasih sbb dah majukn kampung aku a.k.a kampong de gak...makin maju pekan kepale batas tu aku tgk...xmcm dulu, time aku kecik2, mundur je...tp skrg, bisnes pon da byk kt sane...makin meriah la klu time shopping tu...huhu...

lg skali, tahniah diucapkan kpd Datuk Seri Najib Tun Razak dan terime kasih pak lah selama beliau berkhidmat...


1 comments:

lel on April 4, 2009 at 2:22 PM said...

eyh pekan pala batas tu kampong ko?
xpnh nmpk pn ko kt situ.?

 

© 2009 - ~nOuGAt’s Weblog~

Best viewed in 1400x900 resolution
using Mozilla Firefox