Friday, April 3, 2009

Teori "RAHMAN" ???


huhu...aku start dgr teori ni sejak dari form 3...time ni mahathir tgh siap2 nk ltk jawatan...korang tau x ape tu teori RAHMAN ? aku rase kebanyakan org da tau...tp klu xtau...tgk kt bwh...aku terangkn 1,1...

teori RAHMAN ni sbnrnye teori untuk meramal siapakah yg akan menjadi Perdana Menteri... diasaskn dari nama Perdana Menteri Pertama Malaysia...ramai mengatakan bahawa teori ini adalah kebetulan...tp, cube tgk btol2...sume name-name Perdana Menteri ada dlm huruf dlm perkataan RAHMAN...

Teori

Nama P.M

R

Rahman

A

Abdul Razak

H

Hussein Onn

M

Mahathir

A

Abdullah

N

Najib

So…ape nk dikate lg…teori ni mmg terbukti blh pkai…huhu…xkn sume ni kebetulan kn ?? so korang pkir2 la sndri sape perdane menteri yg ke-7...aku try bg hint...name de start huruf "R"...hehe...mcm ahli nujum pak belalang lak aku ni...xleh pkai pny ahli nujum...haha xD

2 comments:

syafiqah on April 5, 2009 at 12:38 AM said...

ni aku dah taula. haha
rajin pulak ko update blog skrg.

nOuGAt on April 8, 2009 at 4:23 AM said...

haha...
da lame xmenulis...
rindu menulis...

 

© 2009 - ~nOuGAt’s Weblog~

Best viewed in 1400x900 resolution
using Mozilla Firefox